Gde se nalazimo...

MIKOMI TRADING DOO

Dositeja Obradovića 25
36212 Ratina, Kraljevo
tel: +381 36 841375
e-pošta: office@mikomi.rs

Pre nego što nas kontaktirate, pročitajte...

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Kako se vrši isporuka proizvoda i da li je moguća opcija plaćanja pouzećem?

Isporuka proizvoda se vrši na osnovu informacija koje su jasno naznačene na svakom artiklu u našoj internet prodavnici. Naši proizvodi se mogu isporučiti putem dostave ili se mogu lično preuzeti, u zavisnosti od njihovih gabarita i osetljivosti. Mogućnost plaćanja pouzećem zavisi od odabrane opcije dostave. Detaljne informacije o isporuci i opcijama plaćanja možete pronaći prilikom pregleda proizvoda.

Koje su prednosti slanja robe putem AKS Express i zašto je cena isporuke fiksna?

Mikomi Trading d.o.o. sarađuje sa AKS Express Kurir d.o.o. za isporuku paketa koji nisu standardnih veličina i težina. Odabirom ove kurirske službe, možemo obezbediti pouzdanu dostavu vaše robe. Kako bismo pojednostavili proces, cena isporuke je fiksirana na 650,00 dinara bez obzira na količinu i veličinu paketa. U situacijama kada je količina robe veća, neophodno je podeliti je u više paketa kako bi se obezbedila sigurna dostava. Naš cilj je da vam pružimo pouzdanu uslugu isporuke bez obzira na veličinu vaše porudžbine.

Koji su načini plaćanja robe?

U Mikomi Trading-u imamo različite načine plaćanja koji vam pružaju fleksibilnost i udobnost prilikom kupovine. Možete izabrati da platite robu gotovinski pouzećem prilikom isporuke, ili putem uplatnice na osnovu predračuna koji generišemo preko našeg webshop-a. Bez obzira da li ste fizičko ili pravno lice, ista pravila važe za oba načina plaćanja. Dodatno, u našem maloprodajnom objektu nudimo vam mogućnost plaćanja gotovinom, čekovima i platnim karticama. Ako želite koristiti ove načine plaćanja, molimo vas da to naglasite prilikom kupovine kako bismo vam pružili odgovarajuću uslugu. Naš cilj je da vam obezbedimo različite mogućnosti plaćanja kako biste mogli izabrati onu koja vam najviše odgovara i olakšati vam proces kupovine.

Kupovinu obavljam za firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?

Da, u Mikomi Trading-u omogućavamo plaćanje sa računa firme. Prilikom odabira načina plaćanja na našem webshop-u, izaberite opciju „plaćanje putem uplatnice“. Nakon toga, generisaće se predračun sa svim potrebnim podacima za uplatu sa računa vaše firme. Na taj način možete jednostavno i bezbedno izvršiti plaćanje i završiti proces kupovine. Ako imate dodatna pitanja ili potrebnu podršku tokom ovog procesa, naš tim za korisničku podršku će vam rado pomoći.

Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Da, razumemo da se greške mogu desiti prilikom online kupovine. Imate mogućnost da otkažete porudžbinu, ali je važno da to uradite u roku od 60 minuta nakon slanja porudžbine. Za otkazivanje porudžbine možete nas kontaktirati na nekoliko načina. Možete nas pozvati telefonom na broj +381 36 841 375 (u okviru našeg radnog vremena), poslati e-mail na adresu webshop@mikomi.rs ili koristiti kontakt formu koja se nalazi na ovoj stranici. Naš tim će vam biti na raspolaganju kako bi vam pomogao u otkazivanju porudžbine. Molimo vas da pružite relevantne informacije o porudžbini kako bismo vam pružili brzu i efikasnu podršku.

Šta ako roba koju dobijem bude oštećena?

Vaša satisfakcija nam je prioritet, zato želimo da rešimo svaki problem vezan za oštećenu robu. U slučaju da primite oštećenu robu, molimo vas da nas odmah obavestite kako bismo vam pružili podršku i rešili situaciju. Najbrži način da se informišete o načinima zamene oštećene robe i uslovima je da kontaktirate naš Call Center. Naš stručni tim će vam pružiti sve potrebne informacije i usmeriti vas kroz proces zamene. Važno nam je da obezbedimo da dobijete ispravnu i neoštećenu robu koju ste naručili.

Da li je moguća prodaja i isporuka van Republike Srbije?

Da, radujemo se što možemo ponuditi naše proizvode i van granica Republike Srbije. Trenutno radimo na proširenju našeg poslovanja i dostupnosti proizvoda u zemljama u okruženju i zemljama članicama EU. Za više informacija o mogućnosti kupovine i isporuke u određenu zemlju, molimo kontaktirajte našu službu prodaje. Naš tim će vam pružiti sve potrebne informacije o dostupnosti, uslovima i postupku narudžbine izvan Republike Srbije.

Kako da znam da sam sigurno poručio?

Vašu sigurnost i zadovoljstvo su nam veoma važni. Nakon što ste izvršili porudžbinu, primit ćete e-mail od nas sa potvrdom porudžbine. Takođe, ukoliko je potrebno, naš prodavac će Vas kontaktirati radi dodatne verifikacije ili pružanja dodatnih informacija. Ove korake preduzimamo kako bismo osigurali da je vaša porudžbina uspešno evidentirana i da ste sigurni u proces poručivanja. U slučaju bilo kakvih nedoumica ili dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte, tu smo da vam pomognemo.

Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?

Ne brinite, postoji jednostavan način da resetujete svoju lozinku. Samo pratite ove korake:

  1. Posetite našu internet stranicu i kliknite na dugme Prijava/registracija.
  2. Na prikazanom ekranu pronađite i kliknite na link Zaboravljena šifra.
  3. Bićete preusmereni na stranicu za resetovanje lozinke. Molimo Vas da unesete svoju e-mail adresu koju ste koristili prilikom registracije.
  4. Nakon što ste uneli svoju e-mail adresu, kliknite na dugme „Resetuj lozinku“ ili sličan naziv.
  5. Poslaćemo vam e-mail sa linkom za resetovanje lozinke. Otvorite taj e-mail i pratite uputstva koja su navedena.
  6. Kliknite na link za resetovanje lozinke i sledite daljnje korake kako biste kreirali novu lozinku za pristup svom nalogu.

Ukoliko imate bilo kakve probleme ili dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim za podršku će biti tu da vam pomogne.

Koji su rokovi isporuke?

Nakon što ste potvrdili svoju porudžbinu, naš prodavac će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku radi potvrde porudžbine i vaših podataka. Obično se kontakt vrši putem telefona ili e-maila, a to se obavlja u periodu od 2-3 radna dana. Ako ste poslali porudžbinu petkom ili vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje.

Nakon što je porudžbina potvrđena, rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana u slučaju plaćanja pouzećem. Ukoliko se plaćanje vrši putem uplate u banci ili pošti, rok za uplatu je 3 radna dana od dana potvrde porudžbine, a rok isporuke je 5 radnih dana od evidentiranja uplate. Uobičajeno vreme za isporuku je 2 dana.

Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumice u vezi sa isporukom, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim za podršku će biti tu da vam pruži dodatne informacije i asistenciju.

OSNOVNI PODACI FIRME

MIKOMI TRADING d.o.o.
Dositeja Obradovića 25, 36212 Ratina, Kraljevo
036 841375036 841216069 755487
www.mikomi.rswww.kosmosprofil.com
office@mikomi.rsmikomitrading@gmail.com

RADNO VREME

• Ponedeljak
08.00 • 16.00
• Utorak
08.00 • 16.00
• Sreda
08.00 • 16.00
• Četvrtak
08.00 • 16.00
• Petak
08.00 • 16.00
• Subota
Ne radimo
• Nedelja
Ne radimo

Radno vreme Mikomi Tradinga je prilagođeno vašim potrebama. Radimo svim radnim danima u nedelji, dok ne radimo subotom i nedeljom, kao ni 1. januara i 1. maja. U slučaju da je neki od navedenih dana neradni dan, obavestićemo vas putem naših društvenih mreža. Hvala vam na razumevanju i radujemo se saradnji tokom našeg radnog vremena.

PITAJTE NAS